lørdag 10. juli 2021

Tante Olga er 80 år

🌼🌼🌼🌼🌼

 Tante Olga er fylt 80 år 😍

Tenk..  så fort årene går..

Tante bodde ikke langt unna der vi bodde som barn,
og det ble nok mange overraskende besøk av tanteungene.

Jeg har så mange gode minner fra den tiden.

       Jeg fant et ark jeg syns er helt nydelig.
Dette motivet ble som en rød tråd gjennom hele kortet.

Ikke visste jeg hva disse foliearkene skulle brukes til da jeg kjøpte de,
men for et flott resultat dette ble 😊

Hva kunne vel ha vært et finere motiv, enn fuglunger på en midtsommerbursdag.



Det ble en ekstra skyggeeffekt av sommerfuglen siden jeg fotograferte ute.. 

Et tips jeg fikk, var å lime bitte bitte små perler i øynene til fuglene.
Dette ga en fantastisk fin effekt.

Sola fikk til og med øynene til å glitre..🌟

Så.. til slutt..  en liten ekstrahilsen på baksiden.


Tante Sofie og de tre røverne i Kardemomme by!

Et minne som sitter veldig godt er da Ellinorsøster lagde dette teateret.

💗💗💗

Tante Olga var invitert som hedersgjest.


Planlegging og forberedelsene hadde storesøster stått for helt alene.
Vi andre fikk bare beskjed om å ta på kostymene og bli med.
Ellinor hadde gitt seg selv den mest krevende rollen, tante Sofie...
...og hun var perfekt i den figuren.

Litt motvillig var jeg i alle fall..
med for noen fine minner jeg sitter med nå 💖

 👉Trykk på bildene for å se dem i full størrelse 👈





Med dette ønsker jeg å delta i utfordringene;

Love to Scrap Challenge Blog - Anything goes  #147



1 kommentar:

Tindaloo sa...

Gorgeous!!! Så fint gratulasjonskort! Nydelige detaljer ♥
Thanks for sharing your creations with us at Creative Fingers!
(◠‿◠✿) DT Tindaloo