mandag 14. november 2011

Ord om vennskap

Blogginnleggene mine som handler om "ord om" har jeg planer
om å fylle ut med flere ord etterhvert som det dukker opp noen
som jeg faller for, og som gjerne passer i forbindelse med kortlaging.

Les gjerne også ord om



1.
Venner

Venner kjenner ingen grenser,
selv om avstanden er stor.
For gode venner,
har minner som som sammen i hjertet bor.
Hvert eneste kjære minne de øker i verdi,
for venner som holder kontakten
gir livet innhold med mening i.


2.
Den beste antikk,
er en gammel venn.

 
3.
Alt jeg krever er gode venner som deg..
...og litt sjokolade.

4.
Venner
er blomstene i livets hage.

5.
Venner er som solen,
de sprer lys og varme.

6.
Venner er de som kan sangen i ditt hjerte,
og som synger sangen for deg når du har glemt ordene.

7.
Vennskap
er den rosen som blomstrer i hjertet.


8.
Et vennskap tåler alle årstider.
Høsten tårer.
Vinterens mørke.
Vårens gleder.
og sommerens varme.
Takk for at du er min venn alle årstider.

9.
Neste gang du tenker på vakre ting,
så ikke glem å tenke på deg selv

10.
Vennskap handler ikke om
hvem du har kjent lengst.
 Det handler om hvem som kom
og aldri forlot din side.
 
11.
 Barnebarn fyller er rom i hjerte
som du aldri trodde du hadde.

Ingen kommentarer: