fredag 11. oktober 2019

Terrassen har så utrolig mye å si.

  🌸🌸🌸

Innimellom tar jeg en liten titt bakover i bloggen min.
Den er som ei god gammeldags minnebok.
Det er så morsomt å se utvikling som har vært.

Terrassen ble ikke helt ferdigstilt før vinteren på nytt tok over uteområdet,
men alt var sikret mot stormer og uvær.

Rent og idyllisk.

Denne gangen var jeg ikke like flink med å fotografere under arbeidsprosessen,
så da får jeg nøye meg med sluttresultatet..

Det var bare den nederste delen av terrassen som gjenstod.
Terrassedekket ble skrudd fast, trinnet opp til det andre dekket kom på plass 
og trinnet rundt dekket ble akkurat som jeg hadde drømt om.

De flate steinene, som jeg hadde samlet gjennom årene, kom nå til nytte..
..det støpte trinnet ble et kunstverk mellom terrenget og terrassen.

Her er det godt å sitte og nyte utsikten.


Helheten ble rimelig grei den 😊




Til slutt et lite tilbakeblikk..

For 4 år siden så terrassen slik ut.

       

Når jeg ser på disse bildene blir jeg, om mulig, enda mer fornøyd med det arbeidet som er gjort..
💫

1 kommentar:

Sivic sa...

Terrassen så fin ut.
Kjekt med forandringer som vi blir fornøyd med.