tirsdag 29. mars 2011

Maselapper

Denne gangen har jeg laget "maselapper". 
 Det aller meste av oppgaver i hjemmet har vi gode rutiner på. 
 Likevel er det enkelte oppgaver som av en eller annen grunn havner litt utenfor systemet. 

Derfor har jeg funnet ut at vi trenger noen maselapper.


Oppgaver som er viktige, nyttige eller kjedelige er
 skrevet ned på hver sin maselapp. 
Lappene har jeg limt på tykk papp, hatt kontaktpapir rundt,
festet magnet til for så å henge de aktuelle oppgavene
 opp på kjøleskapet.


Lappene kan også henges opp som ei
prioriteringsliste hvis vi ønsker. 
 Etter hvert som oppgavene er utført tas de ned fra kjøleskapet.

Så er det om å gjøre at det ikke bygger seg opp
for mange maselapper på kjøleskapdøra da ;)


3 kommentarer:

Anonym sa...

oj kreativt og stilig. Veldig smarte maselapper. Dette likte jeg. Jeg tror nesten jeg må lage slike jeg også. det er jo kjempe smart. det er bestandig noen oppgaver som forsvinner utenfor systemet. Når de henger slik på kjøleskapet er de så godt synlige, pluss at man kan ta bort ting man er ferdig med. åsså var dem veldig fine i tillegg :)

Berit sa...

Så smart:)
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:)

Anonym sa...

For en super idè med maselapper da:))
Klem Lill