lørdag 12. mars 2011

Bok-kort igjen

Denne gangen klarte jeg å plukke bort noen småfeil
jeg ikke var fornøyd med på det forrige. 
Bok-kortet skal ei voksen dame som er glad i
blomster, hage og musikk få.


Notearkene har jeg stemplet og rullet sammen.

En liten tøyblomst.

Dette bilde delt opp i strimler,
med ramme syns jeg var en morsom effekt.

Inni kortet har jeg pyntet med ferdige roser, og en gitar i 3D.
Gitaren limte jeg på papp , svertet kantene
og bygde det opp med små pappbiter.
Det ble akkurat nok for den lille oppbyggingen
jeg ønsket på gitaren :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeelt nydelig kort mamma :) jeg likte godt at du hadde delt et bilde i strimler og laget rammer til det. Veldig stilig effekt. den ideen kommer jeg helt sikkert til å stjele av deg :) Morsomt med notearkene som er rullet sammen også :) du er flink til å komme på nye ideer :)) Gleder meg til vi skal ha kortkveld i neste uke ;)

aina sa...

Tusen takk Linda:) Bildet jeg brukte var faktisk ferdig laget som du ser på kortet, men jeg har absolutt sett muligheten til å gjøre det samme med hvilket som helst annet bilde. Det blir artig med vinterferietreff. Gleder meg veldig :))

WencheP sa...

Så utrolig flott! Tusen takk for at du deltar hos Do You Stack Up.

-Wenche

aina sa...

Tusen takk..jeg har nok mye å lære ennå, men du verden så morsomt det er å holde på med dette :)

Jo sa...

Wow this is cool! Great to have you joining in with us this week at DYSU! Hope you come back next week.

aina sa...

Thank you very mutch :))