søndag 10. november 2019

Julescrapping

Bidrag til SOS-barnebyer.

Nå og da scroller jeg gjennom pinterest.
Det dukker stadig opp gode idéer som jeg har lyst å prøve ut.
Enkelte ganger setter jeg til og med noen ut i livet.

Denne julekurven ble et godt resultat, takket være pinterest 😀

Selve kurven brettet jeg som en god gammeldages spåkopp.
Jeg vet ikke om ungene lager slike i dag,
men absolutt god underholdning i min tid.

Når spåkoppen settes opp ned, fungerer den som en kurv.

For å stabilisere kurven limte jeg kartong, stemplet med julemotiver, rundt den.

   

   
En rådyrfamilie.

 
Julestjerner.


Pakket og klar 💝
Fin gave til de som har alt..

Med dette ønsker jeg å delta i utfordringene:

Nordland Hobbyklubb - Utfordring #177 Alt er lov
A game of a Challenge - Anything goes
Love to Scrap Challenge - Anything goes
Scrap from your Heart - Jul/Christmas



5 kommentarer:

ingunnsinekort sa...

Så koselig Julekurv! Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

Kreativelena sa...

WOW, det kaller jeg kreativt. Og nå har jeg drevet med scrapping i ganske mange år, og aldri har jeg sett en slik herlighet tidligere...
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Malene sa...

Det var da en god idé. Flot resultat. Tak fordi du deltager hos Scrap from your heart. Hilsen DT-Malene

Creative world sa...

Absolutely fantastic project,love the idea and design...thank you for joining us at A GEM OF A CHALLENGE ,hope to see you again
Željka DT xx

Irena Stefanova sa...

This is so pretty. Beautiful design.
Thank you for joining at LTSCB.
Irena