tirsdag 5. januar 2021

Fin eske til skjør julepynt

🎄

Jeg er flink til å ta vare på esker i ulike former og størrelser.
Det går så langt at jeg har problemer med å kaste dem.
I høst tok jeg ei dyprydding på loftet og bestemte meg for å rydde opp i lagret mitt.

Joda... jeg fikk rydda og kasta en del esker ut i garasjen,
 i påvente av at papp- og papirsøpla skulle tømmes.

Heldigvis tok det tid før denne søpla ble hentet,
for plutselig fikk jeg bruk for noen av dem til julegaver som skulle pakkes.

Disse ble båret inn igjen.
Det ble noen av de andre eskene også...
...men jeg fikk i alle fall fikk kastet de eskene som var av dårligere kvalitet.

Flink var jeg... ...om jeg må si det sjøl.
😂

Dette er ei lita og solid eske.

Jeg pynta den med et søtt julemotiv.

Håndtaket på lokket ble både nyttig og dekorativt.

Snøkrystallene pyntet jeg med perler og glitter.
De andre perlene markerer hjørnene fint.
Alt i duse farger.

Esken spesiallagde jeg til en liten fugl som skal få henge på juletreet...
...ny av fjoråret.

 
Fuglen er så fin og skjør at den fortjener ei spesialdesignet eske.
Denne skal jeg feste øverst på toppen av treet,
rett under toppstjerna.

🐦

Med denne ønsker jeg å bidra i utfordringene;

Scrappelyst - Bling og glitter
Hobbygarasjens - Glitter
Allsorts challenger blog - Anything goes
Not just Challenger blog - Anything goes

6 kommentarer:

Mummylade sa...

A wonderful box for a gorgeous keepsake! Thank you for joining us this week at Allsorts Challenge

Wendy L sa...

It looks beautiful, thank you for joining us at Allsorts, xxx

Jorunn`s scrapperier sa...

Å for en flott eske du har laget. Fint pyntet .
Disse fuglene er en av mine favoritter på juletreet og nå fikk jeg en god ide til en førjulsgave.
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen sin utfordring Glitter
DT Jorunn Elin

Judy V sa...

Fabulous creation! Thanks for joining us for Week 1 at Gem of a Challenge!

LOU sa...

Awesome box for that beautiful bird decoration! Great idea.
Thanks so much for joining us for our December Not Just Cards Challenge at Not Just Cards!
Unfortunately this is our last challenge at Not Just Cards.
We hope to see you again somewhere else in Blogland,
Lou DT xo
JemLou Productions

Katrine E. Bråten sa...

Nydelig eske du har laget.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst :-)