fredag 6. november 2020

Bursdagskort til Ellinorsøster

🌸🌸🌸

I år har jeg lagd bursdagskort til storesøster.

Det er ikke hvert år jeg får lagd kort,
men når jeg setter igang så koser jeg meg veldig.

Tenker storesøster også setter stor pris på en personlig hilsen i ny og ne 😊


Kortet lagde jeg rett før landet ble stengt ned på grunn av coronaen.

Kjekt å ha noen kort liggende til en passende anledning.

Jenta på kortet symboliserer meg som overleverer blomsterbuketten til søster...
...i alle fall ut fra hårfargen å bedømme...


 Innsiden av kortet fikk jeg dekorert med nytt stempel og ny dies.

Så... atter en gang;  Gratulerer så mye med dagen..
💖
Med dette ønsker jeg å delta på utfordringene;

Love to Scrap! Challanger blog - Anything goes #136

Not Just Cards Challange Blog - October Challanger

1 kommentar:

cohenna sa...

Beautiful! Thanks so much for joining us at Not Just Cards Challenge this time and good luck :)