søndag 26. mai 2019

Konfirmasjonskort til gutt


I år var det bare en konfirmant jeg lagde kort til.


 Denne gangen fikk jeg prøvd den nye diesen min.
En konfirmant som kun skal fiks den siste finishen. 
Skal han bruke sløyfe eller slips,
og ikke minst; hvilken farge skal han velge.

Ei scrappe-venninne lærte meg denne måten å brette kort på.
Artig å lære noe nytt, og fint ble det også.

Innsiden av kortet fikk en pengelomme.
Her var det også plass til en passende tagg.

Baksiden av tagen stemplet jeg et visdomsord,
som konfirmanten forhåpentlig tar med seg videre i sitt voksne liv.

Når taggen tas ut av lommen sin,
dukker det opp enda et ord som kan være fint å ha med seg på livets reise.


Til slutt fikk kortet et stempel som viser at kortet ble laget spesielt til Michael.

Gratulerer så mye med den store dagen!

Med denne ønsker jeg å delta på utfordringene;

A game of a Challanger - Anything goes
Nordsalten hobbyklubb - Analoge farger
Scrap from your heart - Konfirmasjon
Chrafting From the Heart - Anything goes
Not just Card Challanger Blog - May Challange
Love to Scrap Challange Blog - Anything goes

2 kommentarer:

ingunnsinekort sa...

Så flott kort og fin bretting:) takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

Heather sa...

What a perfect masculine card!! Those die cuts are fabulous, specially the shirt with it's cufflinks! so fun! Thanks for playing with LTSCB.