lørdag 30. mai 2015

En liten sommerhilsen til tante..

Tanten min er ei flott og sprudlende dame :)
Hun var gift med min onkel
og familien bodde på gården som besteforeldrene min hadde bygd opp.
Jeg har mange flotte barndomsminner derfra.
 
Etter flere år som enke har hun nå truffet en mann og funnet kjærligheten på nytt.
Det er jo bare såå koselig :)
Jeg syns dette paret var så trivelig å pynte kortet med.

 
Dekorarket inni kortet minner meg veldig om somrene på gården.
Det ble mange opplevelsesturer i skogen,
og det var aldri kjedelig der.
Selv om gården ligger langt fra den tetteste bebyggelsen.
 
Jeg syns bare at tante fortjener en liten ekstra hilsen i postkassa.
 
 
Med dette deltar jeg i utfordringene;
Crafting From The Heart - Anything goes
Kort o' Mania - Fargelagt motiv
Love to Scrap - Anything goes
Papirlosjen - Barndomsminne


7 kommentarer:

Mrs A. sa...

What a lovely tale with a happy ending. Your card is great. Especially like the butterflies inside. Thankyou for sharing with us at Crafting From The Heart. Hugs ValeryAnne. DT.

Ane sa...

Så herlig kort! Tipper tanten din blir veldig glad! Takk for du deltar hos kort o mania! Dt Ane

Aunty Sue sa...

such a lovely card insode and outside ,thanks for sharing with us at LTSCB this week good luck

Anita Lise sa...

Veldig fint kort du har laget med et barndomsminne som ikke glemmes! Herlig :) Takk for at du deltar på utfordringen vår #Barndomsminne hos Papirlsojen!
DT Anita Lise

Elisabeth sa...

Flott kort du har laget:-) Og så fint at du deler historien med oss :-) Nydelig. Takk for at du deltar i utfordringen "Barndomsminne" hos Papirlosjen :-) Klem DT Elisabeth.

Anne Lill sa...

Herlig kort! Flott fargelagt motiv! takk for at du scrapper med Kort 'O Mania! Anne Lill - DT KOM

HeatherM sa...

What a very sweet card! Thanks for joining us at Crafting from the Heart this week.
HeatherM