onsdag 18. juni 2014

Pop-up eske til konfirmant

 
 
Konfirmanten som skulle få denne esken er jeg fadder til.
Klart jeg måtte prøve å gjøre noe ekstra ut av det :) 
Esken dekorerte jeg med motiver jeg liker veldig godt,
og lokket dekorerte jeg enklere.
 
Når jeg lager disse eskene har jeg ingen mal jeg bruker.
Innholdet i eskene bestemmer hvordan form de får,
og som oftest kommer resultatene under selve prosessene.
 
Veldig spennende :)
 
 
 
 




Valget ble en "kake-konfirmant".
Den smale høye figuren ga meg noen utfordringer, men det gikk seg til.

 
Den unge damen ble konfirmert i Hunstad kirke.
Altertavlen bak konfirmanten fant jeg på nettet og skrev bildet ut.


Et par tekster festet jeg på sideveggene...




...og pengegaven knyttet jeg fast i lokket.
 
 
Med denne bidrar jeg i utfordringene;
 
Nordsalten hobbyklubb - Alt er lov
(Blomster, Sløyfer, dekorark med fine motiver og figurer)
Storyteller - Sommerblomster
A game of A Challange - Use Gingham Ribbon or and design paper
Papirdokkene - Vintage/Shabby chic
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

Nannieflash sa...

Oh wow fabulous popup card, love the inside to. Thanks for joining us at PG, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

Kreativelena sa...

Nydelig. Og like spesielt godt at du har satt en figur inni. Det har jeg ikke sett før, så syntes det var herlig kreativt.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb:-)

caroleanne sa...

Hi this is amazing, thank your for joining us at CHERISH THIS