mandag 9. september 2013

Trillebag til sykkel anbefales

 
 
I dag har jeg vært på langtur med sykkelen og trillebaggen min.
Bortimot 4 mil tur-retur Valnesfjord - Fauske.
Det er for meg en hel bragd i seg selv, men det jeg vil skrive om i dag er sykkelbaggen.
 
 


Utrolig kjekt hjelpemiddel.
  • Store gummihjul med eikerter gjør at den er ypperlig å bruke også om vinteren.
  • Lett å montere og demontere på sykkelen.
  • Stanga for å feste på sykkelen vippes med et håndgrep.
  • Baggen kan brukes som en vanlig trillebag.
  • Selve baggen kan i tillegg tas av og trilla brukes til andre ting.
 
Det er i alle fall plass til 3 handleposer med varer i baggen.
 
På turen opplevde jeg at de harde trafikantene tok mer hensyn til meg som syklist..
..og det var nok tilhengeren min som gjorde at de stort sett tok en god bue forbi meg.
 
Trilla har jeg kjøpt på Jula.
Jeg syns denne er en friskere utgave enn mange av de andre som finnes på markedet.
 



1 kommentar:

Sivic sa...

Kjekk trillebag til sykkelen din, har aldri sett disse før.
Litt av en bragd å sykle 4 mil, skikkelig langtur du tok ut på :)
Nå er det vist lenge siden jeg har vært innom i bloggen din, har bladd meg bakover til huskelista i 2012 :)
Gratulerer som mormor, flott barnebarn du har fått deg ! Flotte antrekk og dåpskjole du har strikket til henne også!!
Nydelig utsikt dere har, flotte trapper ned til fjæra, tipper det blir et yndlingssted :)
Koselig å lese i bloggen din, takk for koselig besøk :)
Klem