tirsdag 6. november 2012

Min søster er blitt 50 år


Dette ble et virkelig morsomt kort å jobbe med :)..
..og et staffelikort ble helt perfekt.



Søsteren min pleier å være tidlig oppe om morgenen, og sitter og koser seg med PCen til hun våkner.
I grunnen en helt grei skikk :).


Hun spiller en del via facebook, som mange andre også gjør ;)

Jeg hentet disse spillemerkene, kopierte dem opp og festet dem på plastremser.
På den måten fikk jeg kombinert kortet som staffeli-pop up card.




Innsiden har jeg pyntet med et pent dekorark.
Dette illustrerer på en måte vår barndom, vi var som to erteris og hang nesten alltid sammen :))).

Gratulerer så masse med vel overstått.

Med dette deltar jeg i utfordringene:
Papiravisen - Anything goes
Nordsalten hobbyblogg - mer enn 2 bretter
Gem of A Challenge - Polka dots/Spots




4 kommentarer:

Merethe sa...

Flott kort.
Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

Klem fra Merethe

Gunn`s Kort sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gunn`s Kort sa...

Et morsomt og flott kort:)
Jeg kan dessverre ikke se flere enn 2 bretter her, men håper at du gjør et nytt forsøk:)
Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
Klem fra Gunn

Dortesjs sa...

super fint kort