søndag 9. oktober 2011

Bursdagskort til Idar


Nå har Idar snart rundet 50 år,
og da fortjener han selvfølgelig å få et bursdagskort :)
Idar trives godt ute i båten,
og det er selvfølgelig ekstra stas når det innimellom napper i snøret :)

Denne gangen har jeg brukt en nokså ren stilart.

Det lille ekstra er fiskene som spretter opp når kortet åpnes.

Denne koselige fisken fant jeg på nettet.
Jeg har brukt akkurat samme stempel på forsiden som inni kortet.
Har bare justert størrelsene og speilvendt dem.
Slik ble det både ei forside og ei bakside på fiskene.
Deretter farget jeg dem med promarker tusjer.


...og til slutt måtte jeg jo ha med et lite værs.

Deltar med dette kortet i http://cardsformen.blogspot.com/

4 kommentarer:

Jen Nelson sa...

I love those popping out fish
Thanks for joining us at Cards For Men this week
jen xx

Gunn`s Kort sa...

WOOOW:) Dette var en knallflott og spennende kort:)
Klem Gunn

Anonym sa...

Veldig flott kort :)Stilig på innsiden og utsiden. Åsså likte jeg teksten. Genialt at æ fikk lært kordan man laga sånner type kort av dæ :)

Unknown sa...

Det var et artig kort, syns du er flink