mandag 6. juni 2011

Bursdagskort fra min kjære datter


Gebursdagen min ble markert på hytta i år. 
 Det var kjempe trivelig å å gjøre noe litt utenom det vanlige og samle familien der. 
En helt egen kos og stemning der, selv om været ikke var helt på vår side.


Linda hadde laget et helt nydelig staffeli-kort dekorert med engler,
mønsterark og punchede blomster til meg.




Kortet er også dekorert inni med engler og nydelig ord til meg.




Hun hadde også laget og lagt en tag med noen personlig ord
som rørte meg dypt inn i hjertet.
Tusen takk, Linda :))


..og til slutt hadde hun laget en kjøleskapmagnet.
Disse to søte englene skal få henge på kjøleskapet på hytta.


3 kommentarer:

Unknown sa...

Det var et koselig kort og en koselig magnet. Artig at de alle tok turen. Vi var ikke helt i slag denne helgen, men vi tar gjerne en tur en annen gang

Anonym sa...

Sååå nydelig, Aina skjønner godt at dette rørte deg <3 For en herlig ting å få :)
Gratulerer i etterskudd, så fint å høre at dere koste dere på dagen din :)
Ha en fin helg:)
Klem Lill

Anonym sa...

Vi kosa oss masse på hytta. Jeg synes det var veldig morsomt og ikke minst koselig at vi kunne feire dagen din der :)
Bra du ble glad for kortet :)

God helg. Kos dere masse.
Stor klem fra din datter :)