lørdag 19. mai 2018

Sommerbryllup

🌼🌼🌼
Min niese, Lisbeth, giftet seg i dag 19. mai med sin Christian.

Gaveesken lagde jeg allerede i februar på Nordlys-scrappen.

Det morsomme var at jeg vant hovedpremien med denne boksen,
og at en del av premien var krukken ved siden av.
De var som skapt for hverandre 😍

Når du titter inn i boksen kan du skimte at noe skjer der inne:)

Sidefeltene pyntet jeg med hvite hjerter.

Den fine blonderekka på kantene av lokket har jeg hatt leeenge,
men å finne en anledning for å bruke den har ikke vært enkel.
Nå var den perfekte tidspunktet for å pynte selveste bryllupsboksen med den.

Det er alltid ekstra morsomt å pynte lokket.
Her med hvitt og oransje.
Jeg kan se for meg bruda fikse på blomstene på jakkeslaget til sin kjære.

To glinsende hjerter.

Når lokket tas av,
dukker det dansende brudeparet opp :)
På innsiden fikk jeg plass til et par koselige ord på veien.

I bakkant lagde jeg en tagg hvor det ble plass til en personlig hilsen,
og når taggen løftes opp kommer den endelige teksten til syne;
Herr & Fru


Til lykke med dagen!
💖

Med denne ønsker jeg å delta i utfordringene;

Crafting from the Heart - Anything goes
Papirplaneten - Alt er lov
Love to Scrap Challanger - Anything goes

2 kommentarer:

Carla's Cards sa...

A lovely project, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

Loose Stitches sa...

Beautiful creation, lovely design! Thank you for sharing with us over at Love To Scrap! Hope to see you again!
~ DT Sherry x