tirsdag 26. desember 2017

Dekorere gaveboks til storesøster

Jeg hadde kjøpt noe helt spesielt til Ellinorsøster 
..og denne gaven måtte jeg pakke inn i en boks som kunne beskyttet den.
Hva er vel da bedre enn å dekorere en tom valnøttboks?

Jeg er så heldig å bo i nærheten av en helt unik kolonial.
"Han Sylte" heter den.
Nå før jul solgte de fine retro glansbilder som jeg ikke klarte å gå forbi.
Glansbildet av disse 2 englene ble hovedmotivet på boksen.

Et nydelig juleark av fjoråret. brukte jeg både på kantene og på lokket.

 Et par votter er alltid nyttig på denne årstiden.
Jeg dies'et ut flere ulike snøkrystaller...
...og "God Jul" tekst.


Inni boksen la jeg den flottest retro julekulen.
Slike kuler husker jeg godt fra jeg var barn.



Jeg ønsker dere alle ei fortsatt fin julefeiring.

Med dette ønsker jeg å delta i utfordringene;
Kort 'o' Mania -  Utfordring 190 Jul
Crafting from the Heart - 118 Anything goes
A gem og Challenge - 209 Anything Christmas goes
Hjerteboden - Tradisjonelle julefarger

1 kommentar:

Sissel sa...

Nydelig juleboks :)
Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
Klem fra Sissel