fredag 18. november 2016

Mixed media art

Nytt bilde på veggen :)

Miks media er en kunstform som jeg har vært nysgjerrig på lenge.
Ei dyktig kunstner-venninne av meg lærte meg noen grunnleggende triks
så jeg kunne utforske denne kunstformen nærmere.

Jeg tror ikke det finnes mange begrensninger på hva men kan bruke som effekter.


 Selve treet formet jeg med masse hyssing og godt med lim....


Bildet er laget slik at det kan studeres over tid,
og likevel oppdage nye elementer ved det.



Tusen takk Sonja for at du tok på deg bryderiet med å lære med dette.

Med dette ønsker jeg å delta i utfordringen;

Kort'o'mania -  Alt er lov
Nordsalten hobbyklubb - Alt er lov

3 kommentarer:

Anja sa...

Mega fint :-)

aina sa...

Tusen takk Anja :)))

Sissel sa...

Kjempefint bilde med mange ulike elementer og detaljer.
Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
Klem fra Sissel