fredag 16. september 2016

Gjenbruk av palle

Jada.. jeg skriver gjenbruk,
men sannheten er at det ikke bare er gjenbruk av en palle.

 Hvis dere ser nøye etter i denne rotehaugen min,
så er det også stablet en palle.
Denne har jeg bevisst gjemt på for denne anledningen.

Lengden brukte jeg som den var.
Skar den bare litt kortere i endene.
Så kuttet jeg den i bredden,
for at den ikke skulle stjele for mye plass for meg.

...og der stoppet altså gjenbruket av pallen...

 Noe liggende bordkledning som jeg hadde lagret,
kom til nytte som benkeplate og forsterkning.
Disse pusset jeg raskt over.

 Hjulene hadde jeg gjemt unna fra et annet prosjekt. 
Disse kom også på plass.
2 av de med brems på spanderte jeg på dette prosjektet.
Alt som er brukt til dette hadde jeg liggende på lager.

Altså et flott gjenbruksprosjekt.


Vips...  så har jeg en benk for å lagre jord og andre sekker på.
Nå slipper jeg å dra de frem langs gulvet når noen av dem skal brukes eller flyttes på :)

Ingen kommentarer: