torsdag 19. februar 2015

Paviljong i kartong

 
 
I helga var jeg med på mitt første scrappe-treff.
Første gang for meg og første gang i Sulis.
20 damer var samlet og vi hadde muligheten til å sitte å scrappe døgnet rundt om vi ville.
 
 
Jeg fikk blant annet laget en paviljong i vinterlandskap.
Denne ble laget helt uten mal og på fri hånd.

 
Inni paviljongen lagde jeg en benk med noen roser liggende på.

 
Utsiden ble dekorert med hvite roser, lykter og noe vintergrønt.
Inni lyktene satte jeg sjokoladepapir i gull for at det skulle se ut som stearinlys.
 
Under tidspress ble det noen skjønnhets feil,
men denne skal jeg utvikle videre og kanskje lage en mal til.
Veldig moro at det skulle bli såpass bra.
Nå står den på hylla ved vedovnen sammen med den andre vinterdekorasjonen min.
 
Med denne deltar jeg i utfordringene;
Kort o Mania - Bingo (blonder, blomster, lag på lag)
Card and Scrapp - Alt er lov


3 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

Kjempeflott paviljong :)
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem :)

Sivic sa...

Veldig koselig med scrappetreff :)
Og paviljongen ble nydelig!!
Bra gjort å lage malen selv!
Ønsker deg ei fin helg,klem

Elisabeth sa...

Så nydelig paviljong.
Likte godt at du hadde laget den så stil ren.
Tusen takk for du deltar hos Kort’O Mania.
Håper å se deg senere.
Lykke til.
Klem fra Elisabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...