fredag 28. februar 2014

Ny lampe i gangen

 
.................


Tidligere hadde jeg et innlegg om oppussingen av gangen hos meg.
Det kan du lese om  her  hvis du vil.
 
Jeg var veldig fornøyd med resultatet,
 men den gamle taklampa var jeg ikke tilfreds med.
Den var gammel gammel, og laget av plast.
Lyset av den ble alt for skarpt nå som gangen var malt i lyse farger.
 
Dermed begynte jeg å se etter en jeg kunne like.
Som jeg trodde så ville jeg finne en som kunne passe i gangen.


 

 
Den nye taklampa var
staselig og dekorativ.
 
Det var faktisk litt jobb å montere den.
 
Tenkte jeg måtte montere dimmer
 til den også,
 
men jeg syns lyset ble perfekt
 som det var.
 
Utrolig hva ei lampe
 kan gjøre med et rom.

:)



2 kommentarer:

Oldemorbloggen sa...

Eg syns at belysinga har alt å seia i eit rom.

aina sa...

Veldig enig med deg der :)