mandag 29. juli 2013

Pringlesboks til ei lita prinsesse

 
Det ble født ei lita prinsesse i nabohuset :)
Prinsesse nummer tre i rekken.
Bildet av den sovende lille babyen er et glansbilde.
Jeg syns det blir ekstra fint når jeg kombinerer papir med glansbilder.
 
 

 Jeg har en liten forkjærlighet
 til pyntede pringlesbokser
for tiden.
 
Denne gangen måtte jeg selvfølgelig
også dekorere
en pringlesboks.
 
Det ble ei lita
mai-jente,
og da må det jo pyntes med mange blomster
og sommerfugler.
 
 
 
Dekorarket bestod av et felt for utfylling av navn og fødselsdata.
Stempler og skrift er gjort av embossing.
Må innrømme at det ble litt mange tegn og vanskelig å få skriften så pen som jeg ønsket,
men.. uansett.. så er den håndskrevet.
 

 På lokket festet jeg ei babyjente som jeg hadde kjøpt i en blomsterbutikk.
 
Inni boksen hadde jeg gjemt litt småstrikk,
og noen overraskelser til storesøstrene.
 
Med dette ønsker jeg å delta i;
 
Hobbygarasjen - Sommer
A gam of A Challange - How charming
Nordsalten hobbyklubb - Masse blomster
Kort'o'Mania - Accesorizer (blomster-perler-blonder-sløyfer-dieser)
Card and scrap - Bruk blonder eller bånd
Hjerteboden - Baby
 


13 kommentarer:

Chris Hanselman sa...

What a darling project. Thanks for entering our 1st Anniversay Blog Hop and Anything Goes Challenge at Created with Love Challenges.

~~chris

Lady Bug Stampers sa...

sweet project love it. thanks for joining us at Created with Love Challenges Anniversary Blog Hop.
Linda K. DT

craftin-dawn sa...

Fab project!! Thanks for joining us this week at Created With Love Challenges for our ANYTHING GOES 1st Anniversary Blog Hop Challenge!
DawnD

Karin Lovise sa...

Så søt boks og flotte farger sammen. Tusen takk for at du deltar i Hobbygarasjen sin utfordringsblogg.
Klem fra Karin Lovise

Karina Bunkenborg sa...

Hvor er den bare flot. Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

Karen Elise sa...

En nydelig boks, og en koselig gave å få! Takk for at du scrapper med NSHK!
:) Karen Elise

Donna Mosley sa...

Gorgeous creation, love the design & details. Thanks for joining us at AGOAC.

Donna x

Chris Boldovici sa...

lovely project. Thanks for joining
us at CWLC blog this week.

Chris

Tina sa...

Så fin pringlesboks!! Nydelig pyntet til ei lita mai-prinsesse :-)

pia iris sa...

så flott boks du har pyntet.
regner med de ble glade for den.
nydelig håndskrift du har :o)
takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

aina sa...

Jeg kan vel ikke skryte på meg noen pen håndskrift her :)
Da skulle jeg vel vært bra fornøyd i så fall ;)
Skrifta på bildet er ferdig trykt på dekorarket.

Bente sa...

Kjempelekker boks!! Takk for at du deltar i baby utfordringen vår hos Hjerteboden.
Klem, Bente

Janne sa...

Så søt boks. Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden. Klem, Janne