fredag 18. januar 2013

Broderte småbilder til kjøkkenet


Skal si jeg ble overrasket da jeg åpnet den ene gaven fra min datter på julaften.

Disse små søte kaffebroderiene bestilte vi i en fellespakke fra Ateljé Margaretha.

Linda bestilte disse og jeg kommenterte med et smil;

"De va fine, sånne ønsker æ også mæ..
 ..men æ kan jo ikke kjøpe det samme som dæ heile tia heller"

Hun sa ingenting om at de hele tiden var beregnet som en gave til meg.



Jeg hengte dem opp på kjøkkenet over oppslags tavlen.
Syns de passet perfekt der.


Disse har det vært mye arbeid med.
Mange små fargenyanser på trådene,
og bitte bitte små korssting.

             


 Nå har jeg kjøpt glass til bildene for å beskytte dem.

Tusen takk for bildene Linda. 
Veldig glad i dæ.

Så ble jeg påminnet om at veggene trenger sårt noen strøk med maling.


1 kommentar:

Bente Årstad sa...

Så heldig du var, disse bildene varbare så søte og takker for koselig besøk i bloggen min, klem bente:)