mandag 10. desember 2012

Bordpynt til barnedåp



Så morsomt det er å få lov til å være med å dekorere bordet til dåpsbarnet :)




 
Serviettringene laget jeg enkelt  med dekorpapir og sløyfer som ble limt på.
Jeg limte blomstene på etterhvert.
Prøvde med bare sløyfer først, men syns de ble litt "flate" da.



Bordkort og serviettringer dekorerte jeg med samme papir.
Kortene laget jeg som små staffelikort.
Det gjorde seg ekstra å pynte det med et koselig bilde av dåpsbarnet.


Disse små barnevognene laget jeg 10 stykker av.
De fikk lov å dekorere midtlinjen på bordene.


Bordkort, vogn og serviettringer (før blomstene kom på)  samlet.


Dette fotoet brukte jeg på bordkortene.




Med dette deltar jeg i utfordringene til;

Nordsalten hobbyklubb - Et 3D prosjekt

1 kommentar:

Karen Elise sa...

Nydelige dekorasjoner til dåpsbordet! Takk for at du scrapper med NSHK!
~Karen Elise~