søndag 9. september 2012

Det aller første babysettet til lille Mathea ♥

Det første babysettet jeg har laget til Mathea ♥
 
Her har jeg fått brukt både broderi og hekle kunskapene mine også.
Hekling er ikke noe som jeg har holdt så mye på med,
men det er så morsomt når jeg får til ting jeg ikke har gjort før:)
 
Oppskriften kan dere finne i Dale Garn baby nr247
 
 
Setter inneholder ei sparkebukse, en jakke og ei kyse.
 
 
De forsiktige blomsterbroderiene syns jeg var veldig søte.
 

Sparkebuksa har fått brodert inn Mathea sin bokstav på brystet.
 
Klærne er litt store ennå til Mathea, men de vokser jo så raskt
og jeg gleder meg veldig til å få se de i bruk.

2 kommentarer:

Elisabeth's Nøsteblogg sa...

Det er det nydeligste babysettet jeg har sett!!! <3

Sissel sa...

Så flink du er med strikkepinnene!!
Aldeles nydelig! :)