lørdag 10. mars 2012

La meg synge deg stille sanger





La meg synge deg stille sanger.
av Linda Olsson

Ei bok verdt å lese.


Dette er ei bok jeg vil anbefale på det sterkeste å lese,
hvis du ikke allerede har lest den da.

Boken handler om to kvinner i hver sin generasjon
som tilfeldig treffer hverandre og utvikler et nært vennskap.

...den handler om savn, sorg og kjærlighet.


Kvinnene er svært ulike, men likevel så like.

Boken skildrer hvordan tilfeldigheter og bevisste valg
kan forme livet og opplevelsen av seg selv eller andre på ulike måter.

Dette er ei veldig sterk bok.

Så sterk at jeg faktisk måtte legge den fra meg.

Den ble liggende såpass lenge
at jeg måtte lese den helt fra begynnelsen igjen,
men det var verdt det.


2 kommentarer:

Sissel sa...

Helt enig! En virkelig god bok! :-)

tankespinn86 sa...

En av mine favoritter :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...