mandag 12. desember 2011

Hjemmelagd nissefamilie

Denne nissefamilien måtte jeg bare ha med i bloggen min.
Det er ikke jeg som har laget dem.
Det har min svigermor gjort, og det er noen år siden vi fikk dem.

Hun har både sydd dukkene og laget klærne selv.


Jeg bruker ikke å finne fram så mange nisser i adventstiden,
men disse må jeg bare ta fram fordi de er så koselige.


Noen kjøpte detaljer følger også med: som disse treskoene.
De passer ikke på føttene til noen av nissene, men må likevel være med.


Nissefar har fått en liten kniv...


...og det har nissegutten også fått.


Det sitter en liten dompapp og visker i øret til nissejenta,


og til slutt har nissekjærringa fått et par briller på nesen sin.


1 kommentar:

Gunn`s Kort sa...

De er jo så flotte disse Isolde Garm nissene. Jeg gikk på kurs for mange år siden og lærte å lage disse. Det ble maaaaaaange av dem etterhvert:))
Klem