fredag 25. november 2011

Merkelapper til julegavene




Dette stemplet kom i posten fra  Gunn med bloggen; Gunn's Kort.
Hun sendet den fordi hun etterlyste andres erfaringer med ulike tusjer.
Jeg måtte jo da formidle mine erfaringer med Promarker.

 Må jo innrømme at jeg også fikk en hel del nyttige tips om tusjer
og bruksområdene for Promarker, gjennom Gunn's etterlysning.

Tenkte egentlig å spare denne tagen til neste år.
Pga. at jeg er ferdig med julekortene for i år,
men det klarte jeg ikke likevel.

Har laget noen merkelapper til julegaver, og ble strålende fornøyd med resultatet.
Promarker er brukt til fargelegging,
og litt glitterlim måtte også til i denne førjulstiden.

Ha ei fin adventstid alle :)


2 kommentarer:

Marita sa...

Nydelig♥.

Klem Marita

Anonym sa...

så koselig :)