mandag 29. august 2011

Mitt sydlandske hjørne :))

Det å flytte er et blodslit.  Det er det ingen tvil om.

Det som til gjengjeld er morsomt, er å innrede huset.

"Nyhuset" er ganske så annerledes enn det vi flyttet fra,
og da trenges det litt nytenking.


Et hjørne med et par trappetrinn ble litt spennende.
Her valgte jeg en sydlandsk stil.
De fleste gjenstandene hadde jeg fra tidligere,
men de var spredt rundt omkring i huset .

Å sette alle disse gjenstandene sammen til en enhet syns jeg ble vellykket.

Det er kun de tre lampene i taket som er nyinnkjøpte
 og beregnet på denne samlingen.
Lampene er opprinnelig beregnet som vinduslys,
men de passer utmerket godt som taklys også.
De fremhever resten av inventaret på en fin måte.

Den sovende engelen har jeg tidligere fått i gave av min datter.
Jeg var usikker på om den ville passe sammen med di andre gjenstandene,
men det gjorde den :)).

Meget fornøyd.  Skal jeg si det selv.

1 kommentar:

Anonym sa...

oj.. d blei kjempe flott :)de nye lampan og de andre tingan passa kjempe godt sammen. Åsså syns æ d va en god ide å lag et sånt lite hjørne der me trappa. D gjor sæ virkelig me litt lys der også. Gleda mæ t å se d i virkeligheten :)