mandag 22. august 2011

Gullbryllup


Vi har noen helt suverene naboer som i år feiret gullbryllup.
Det står respekt av en slik bryllupsdag :))


Jeg hadde lyst til å lage et litt annen type brettekort denne gangen.
Bretteteknikken har sikkert et navn,
men jeg vet ikke hva det kalles.
Vet du det må du gjerne fortelle meg det.
Roser og små engler syns jeg passet veldig godt til jubilantene.


 Ei lomme og en tagg lagde jeg for å få plass til å skrive noen ord også.
På baksiden av taggen fikk jeg skrevet noen personlige ord :)


Inni kortet limte jeg et fotografi av dem som jeg hadde printet ut fra dataen.

Litt trist at de ikke fikk kortet på selve dagen.
Dette på grunn av flyttesjauen vår,
men når enden er god ....;)


1 kommentar:

Anonym sa...

Et nydelig og personlig kort :)Med bilde og et fint vers. Æ tænker de blei vældig glad for d :) Spennende bretteteknikk. Den fikk æ lyst til å prøv :)