søndag 15. mai 2011

Konfirmasjonskort - gutt


I år var det bare gutter som skulle konfirmeres.
Det er artig å lage kort til gutter og menn,
fordi de som regel byr på helt andre utfordringer.

To av guttene konfirmeres i dag,
og det ene kortet kan jeg publisere nå.
Til lykke med dagen til begge konfirmantene og familiene deres.

Valget ble brettekort denne gangen også.
Bildet på forsiden og verset inni syns jeg på en måte hører sammen.

Enkelt og greit kort i grunnen.

Jeg deltar med dette kortet i nordsalten-hobbyklubb sin utfordring innenfor perler.

4 kommentarer:

Anonym sa...

For et stilig kort, den bretteteknikken var kul:) Og du har brukt så tøfft motiv:) Min eldste sønn heter også Aron, så fint å se navnet på kort:)
Ha en flott søndag, håper solen skinner hos deg også:)
Klem Lill

Anonym sa...

Nydelig kort :) jeg likte forsiden veldig godt, og motivet passer så bra til en gutt. det er bestandig en utfordring å lage kort til gutter. Dette ble veldig stilig :)

Nina sa...

Lekkert kort med tøft motiv, passer perfekt til en gutt. Denne bretteteknikken er fin å bruke til mange anledninger. Har brukt den mange ganger selv. :)

Hører rykter om at du har vært på kurs her i Bodø. Håper vi får se bilder av de snart og at kurset ga mersmak :D

WencheP sa...

Så kult kort! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenchw