mandag 4. april 2011

Pringlesboks

Jeg trengte en boks og fikk lyst til å prøve
 å dekorere en pringlesboks.



Lokket ble pyntet både utvendig og innvendig. 
Deretter ble det festes til boksen med et pent gullbånd.



Den største utfordringen var å skjære ut vinduet,
 uten å ødelegge "sprossene".
For å beskytte den blå fuglen, festet jeg buet plastikk
på baksiden av vinduet.

Et koselig gammeldagsbilde ble festet i forkant..

"Det fløy en liten blåfugl...gjennom vindu...
gjennom vindu...gjennom vindu..."
Sirkler rundt boksen.

...og til slutt ble en liten perleramse festet på boksen.

Da boksen var ferdig, fylte jeg ris i botten
 for at den skulle bli mere stabil.

Vips så hadde jeg en flott boks til blomsterpinnene mine :)

9 kommentarer:

Nina sa...

Pringlesboksen ble kjempefin :)
Dette viser at hva som helst kan brukes til å lage noe fint med papir.

Rammekortet er ganske enkelt å lage. Søkte bare på google etter det og så fant jeg en tutorial på you tube :)

Anonym sa...

Nydelig pyntet pringlesboks,den fuglen inni gitter var bare så flott:)
Bare koselig og kunne hjelpe, synes det er et pluss med bloggverden, at man kan dele erfaringer og sin glede for hobby:)
Du har rett at man må spørre om man lurer på noe, ofte får man jo svar:) Vintagestilen er flott, jeg har egentlig laget veldig lite i den stilen, men det er gøy å utfordre seg selv til varierte oppgaver:)
Klem Lill

Anonym sa...

Råstilig pringlesboks!! Synes det var litt ekstra morsomt med det lille vinduet med en fugl inni. Fantasien er det ikke noe i veien med!! ;)

Unknown sa...

Utrolig artig hva en kan gjøre med en pringles boks. Du er veldig kreativ :)

Anonym sa...

Ser du har redigert et bilde til toppen av bloggen. Det passet veldig godt til bloggen. Morsomt!! :)

Meretekj sa...

Flott dekorert pringlesboks.
takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Klem fra Merete

Nancy sa...

Nydelig pyntet boks:O) Herlig motiv og den fuglen er kjempe tøff;)
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

WencheP sa...

Den ble kjempeflott.

PS. Oppgaven hos NordSalten Hobbyklubb er å bruke 3 ulike blonder, husk også at du må linke til bloggen vår dersom du ønsker å være med i trekningen.

-Wenche
DT NordSalten Hobbyklubb

Unknown sa...

Så flott bilde du har lagt inn i toppen :) kanskje vi sees snart