onsdag 2. mars 2011

Skjærebrett

Nå må jeg bare blogge om skjærebrettet mitt. Det gamle var nemlig helt ubrukelig.  Etter flere forsøk på å bruke det, ga jeg opp :o/  
 Min datter sa; ..nei nei nei...kast det..  Opptil flere ganger sa hun det faktisk.  Jeg må innrømme at jeg har litt problemer med å kaste.

Men..etter å ha kjøpt et nytt skjønte jeg den enorme forskjellen på skjærebrett...  Nå har jeg med andre ord kastet det gamle :)

Det nye brettet er absolutt helt uunnværlig når jeg skal lage slike kort som det neste jeg skal blogge om.


Med på denne flotte skarpe kniven og målesystemet på brettet finnes det ingen unnskyldninger for å ikke klare helt
nøyaktige skjæringer.


2 kommentarer:

tankespinn86 sa...

Bra at du har kastet det gamle!!! Stolt av deg :D Jeg tenker du merket den enorme forskjellen når du fikk nytt skjærebrett ja ;)

Nina sa...

har det samme skjærebrettet og det er jeg kjempefornøyd med :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...