torsdag 17. mars 2011

Pynteeske


Nå er det vinterferie og Linda kom hjem på ferie. 
Vi hadde bestemt oss for å bruke noe av tiden
til å lage kort og andre ting. 

 Det er så koselig å sitte sammen å skravle og produsere ting.

 Denne gangen hadde jeg lyst til å prøve meg på å pynte ei eske.  Meningen var å pynte ei "after eight-eske",  men det var ikke enkelt å skaffe ei slik eske gjennom handelsstanden i nærområdet.  Løsningen ble da bruke ei tom te-eske.

Esken skulle jeg ha for eget bruk,
og det var egentlig greit fordi jeg trenger å øve på skriving. 
Teksten forran skrev jeg med gulltusj og laget skyggeeffekt med svart tusj...;      
....det var da problemene oppstod. 
En tynn tynn svart eller mørk brun tusj hadde fungert greit her.

Ordtaket har jeg satt sammen på PCen og skrevet ut.

Blomstene har jeg punchet ut og brettet kronbladene litt oppover.

Blomster og små pynteting har fått plass i esken,
men jeg trenger nok flere ulike esker for å holde orden
på småtteriet mitt :)

3 kommentarer:

tankespinn86 sa...

Det var virkelig koselig å ha kortkvelder og å lage andre ting sammen. Det blir nok flere slike kvelder tenker jeg:) Jeg synes det var morsomt å prøve å lage en slik pynte eske. Her kan man nok bruke mange typer esker og utfolde seg fritt :)

aina sa...

Ja, vi trenger nok mange flere esker, og finner vi ikke ei eske som passer så får vi bare lage ei;)

Miranda sa...

such a pretty box, very gorgeous
thanks for joining the DYSU challenge this week
hugs
Miranda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...