fredag 25. februar 2011

Hobbyrom

På nyåret flyttet vår yngste håpefulle inn i egen leilighet. 
Dermed fikk vi masse plass vi kunne boltre oss med. 
Jeg benyttet sjansen til å lage mitt eget lille hobbyrom. 

Etter at det kom i orden, fikk jeg erfare hvor lettvindt det var å ta seg småturer inn i sin egen lille "hule" for å  jobbe med
 små og større prosjekter. 

Jeg ordnet klesskapet om til alt kort-utstyret mitt
og satte symaskinen inn der. 

I tillegg var det kjekt å kunne kombinere rommet
som kontor.



Jeg fant frem ei hobbyplate "i akkurat passe lengde" og vinkler som vi hadde hatt liggende lagret i lengre tider. 
Snekkern min monterte den på veggen,
og vips så ble alle fornøyde.


Her fikk jeg plass til fine esker og bokser...
..og så var det så artig å kunne sette frem noen pyntegjenstander som jeg hadde fått av ungene. 

Det ble et ganske så feminint rom,
og det kan det jo også være greit å ha :o)


6 kommentarer:

Nina sa...

Flott hobbyrom. Alt blir så myelettere når man kan la ting stå, slippe å rydde opp fordi det er middag os. Gleder meg til å se mere kort etter hvert

aina sa...

Hei Nina
Du blir nok å få se ekempler på kortene mine etter hvert :o). Jeg blir bare mer og mer inspirert av å se på andres blogger.
Jeg har blant annet laget et "surprise pop up card" som jeg ble veldig fornøyd med. Hadde lyst til å legge videoforklaringa på min blogg også, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det.
Kanskje du kan gi Linda en mal og forklaring på fremgangsmåten når du treffer henne..?

Nina sa...

Det er veldig enkelt. Du skriver en tekst, merker den og trykker på en knapp som ser ut som en jordkloke med en binders eller kjettinglignende figur. Da får du opp et nytt vindu, der du legger inn en kopi av linken. Og vips så ha du fått linka til den :)

aina sa...

Tusen takk :o).
Skal prøve på det..., men må nok vente til mottakeren har fått kortet sitt :)

tankespinn86 sa...

Det blir fint med et eget hobbyrom tenker jeg :) Tipper du er strålende fornøyd med det.. Det er kjekt å ha alt samla og lett tilgjengelig ;) Det blir nok noen hobbykvelder på oss mamma ;)

aina sa...

Ja, det gleder jeg meg til. Artig å jobbe sammen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...